Monday, December 8, 2008

Final Project : 2D Animation


progress

dah siap

2/12/2008 - Hari yang dinanti dah tiba..this my 1st presentation for sem 4...cuak rasanya...sebab ni katun pertama yg penah aku buat... dok depan org wat sejuk membeku tiba-tiba...pastu ok jerk..Nih la progress for my final project. Actually, this 2nd time aku pegang flash but...realitinya mmg xreti apa pun..ntah apa la yg aku blaja time diploma dlu.Since puan haz ajar baru la aku paham sket2...then explorer sendiri jer la, cr tutorial sendiri, byk bertanya tanpa rs malu..hahahaha...camner pun ni 1st time katun aku bergerak !!!!! seronok sgt bagi aku yg tidak xtahu animation nih!! huhuhu...walaupun banyak cacat cela nya...but i'm still learning and improve my skills. so, have fun wit my cartoon !!

P/S : ada sesiapa nk bagi tunjuk ajar..dialu-alukan.

No comments: